Friday 17 May 2013

GROWING

Mula2 dulu datang GLAM untuk kelas GLOW setiap Jumaat saya rasa amat kerdil kerana tidak mempunyai sesiapa disitu melainkan leader Zahirine dan mentor Adibah Karimah.

Macam mana GLAM expanding to East Coast, West Coast & Southern Region begitulah juga
dengan saya. Alhamdulliah saya juga sudah mempunyai beberapa bisness partners yang juga bersungguh untuk menjana pendapatan walaupun secara part time.

Jika anda MAHU membimbing, anda MESTI rela dibimbing.

Saya perkenalkan salah satu bisnes partner yang kini sudah menjadikan SABUN MARINE ESSENCE seolah2 satu tsunami yang melanda di Johor Baharu. Dia juga merupakan adik kandung saya sendiri. Asal hanya seorang pengguna BIO VELOCITY SLEEP MATE & SABUN MARINE ESSENCE dia kini sudah mula membina tapaknya sendiri. The more u give, the more u can get back. I believe u can fly high dear.

So untuk yang berada Johor Baharu / Singapura boleh hubungi Jiha 013 - 6363802



Seorang lagi merupakan BFF saya, asal juga adalah pengguna PREMIUM BEAUTIFUL dan SABUN MARINE ESSENCE kini dia sudah mula menjadikan bisnes ini sebagai lubuk untuk menambahkan pendapatan. U can do it girl! Tiada istilah terlambat dalam mengejar impian, tindakan anda hari ini menentukan siapa anda pada masa depan.

So untuk yang berada Subang / Port Klang / Klang boleh hubungi Yuz 019 - 220 1875


Bukan hanya mereka boleh BUAT, anda juga boleh. Dan jangan pernah kecewa dengan masa lepas kerana banyak lagi PELUANG terbentang luas dihadapan.

Tanya saya bagaimana 019-318 4662


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home