Wednesday 8 May 2013

GLAMpreneurs

Salam readers!

Maaf kalau dah lama saya tak update blog nih buat anda tertunggu-tunggu (eh! ada ker yang tunggu? hehe..) 

Setelah 3 bulan joint Premium Beautiful bisnes saya dapat merasakan satu perubahan hidup besar didalam diri saya. Salah satu darinya adalah tanggungjawab saya kepada ALLAH dan juga sesama manusia.

Entri sebelum ini saya pernah bercerita KENAPA saya memilih untuk joint bisnes ini.

Tapi hari ini saya ingin bagitau kenapa saya pilih GROUP ini.

Seperti yang diketahui HAI-O MARKETING adalah sebuah syarikat yang kukuh dan stabil. Ianya membantu anda membina rangkaian perniagaan sendiri melalui penajaan dan penjualan produk yang sudah terbukti keberkesanannya. Syarikat juga telah melahirkan ramai LEADERS. Dengan memilih GROUP yang betul, kita akan dibimbing untuk mencapai kejayaan seperti mereka.

Saya telah memilih GLAM (Green Leaders Academy Malaysia) kerana mereka mempunyai leaders yang sedia membimbing dan memberi tunjuk ajar sepenuhnya. Mentor saya HANIS HAIZI dan ADIBAH KARIMAH selalu berkata ONCE U GIVE YOUR COMMITMENT I WILL GIVE U MINE. Semua orang diberi peluang sama rata menjadi seperti mereka. Tapi kita mestilah kena ada matlamat yang betul supaya apa yang kita buat bakal MENJADI.

Kami di GLAMpreneurs beruntung kerana Hanis dan semua leaders2 yang lain sanggup
berkongsi ILMU setiap hari Jumaat di pusat latihan yang Hanis sediakan.

Kami baru saje meraihkan CDM yang ke -16 di dalam GLAM sebulan yang lepas. Yang bestnya, leaders ini sangat2 menyokong dan menghargai bisnes partner mereka dengan menghadiahkan handbag berjenama kepada GLAMpreneurs yang telah mencapai kejayaan seperti 100G, car fund dan CDM (pangkat yang tertinggi).

Saya PASTInya saya yakin saya berada di GROUP yang betul. Semua negativiti sudah saya tinggalkan jauh2 dibelakang. Saya sudah tidak mahu menoleh lagi.

Meh kita layan sedikit sambutan kepada mereka yang telah mencapai masing2.
Gambar kredit by Adibah Karimah. 







Last sekali sessi wajib selepas acara selesai.



We are ONE, We are AWESOMAZING!


TAHNIAH untuk mereka!!! Kalau mereka BOLEH kenapa tidak saya dan ANDA semua?
Ye ANDA! ANDA yang sedang membaca blog saya ni la.


Hubungi saya sms / whatapps / wechat  to 019 3184662.
Atau emial saya raden_nazarinna@hotmail.com

Kita boleh lepak2 dan share macam mana nak tambah pendapatan.

Semudah A, B, C. :)








0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home