Friday 29 March 2013

TERBUKTI

TESTIMONI


Anak mana yang tak mahu melihat ibu bapanya sihat begitu juga dengan saya. Kalau nak dibandingkan jasa mereka yang telah dicurahkan kepada kita sebagai anak memang tak terbalas rasanya. Selepas menpunyai anak sendiri saya menjadi lebih sedar akan tanggungjawab yang dipikul oleh mereka yang membesarkan saya dari kecil tanpa mengharapkan balasan.

Sedikit penghargaan, saya menghadiahkan BIO VELOCITY SLEEPMATE
kepada mereka. Dengan diiringi doa semoga mereka boleh menjalani hari-hari yang mendatang dengan lebih sihat.


Sejak Ibu saya pencen, dia mengalami masalah INSOMNIA. Insomnia merupakan sejenis gangguan tidur di mana tidur seseorang terjejas atau menghadapi masalah sukar untuk tidur.

Ibu saya menjadikan Bio Velocity Sleepmate sebagai selimut sejak bulan
Februari lepas. Jawapannya setelah hanya hari pertama tidur, beliau merasa sangat nyenyak hingga ke pagi dan setelah bangun pula badan merasa sangat cergas.

Beliau juga mengalami masalah DIABETIS kerana tidak begitu mengawal pemakanan. Selepas sedar dan tidak mahu penyakit menjadi lebih parah beliau mula mengambil ubat yang konsisten atas nasihat doktor.

Dalam masa yang sama Bio Velocity Sleepmate juga membantu dalam pengurangan gula di dalam badan. Sila lihat rekod tahap gula didalam badan pada bulan Januari dibandingkan dengan pemeriksaan yang terbaru dijalankan pada March. Pengurangan tahap gula amat mmberangsangkan sekaligus mengembirakan hati beliau.

Ia terBUKTI bahawa pelapik tilam itu banyak membantu ibu saya.

REKOD KAD DARI KLINIK

MAMA + BABA
 
 
Walaupun hanya sedikit pemberian ikhlas kepada ibu bapa itu sebenarnya sudah cukup mengembirakan hati mereka.

Hargailah ibu bapa kamu selagi mereka masih hidup.

Kalau berminat untuk dapatkan BIO VELOCITY SLEEPMATE
hubungi saya untuk PRE-ORDER kerana produk ini tersangatlah
hangat di pasaran.


Raden Ina
019 318 4662


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home