Tuesday 5 March 2013

PERUBAHAN


Haluuu,,,

Terima kasih sebab sudi ikuti blog saya, untuk entri kali ni saya nak story mengenai "PERUBAHAN".

Perubahan....semua manusia mahukan perubahan. Perubahan menjadi pekerja terbaik dalam syarikat, perubahan menjadi anak yang baik pada ibu bapa, perubahan menjadi ibu terbaik untuk anak-anak, perubahan menjadi isteri yang lebih solehah, perubahaan dari sudut kewangan..ehem-ehem..rasanya nih semua orang mahu...Kesimpulannya semua itu adalah dari yang biasa ker luar biasa, dari yang kurang baik menjadi lebih sempurna, makna kata semuanya kearah kebaikan.

Begitu juga dengan saya, ingin membuat sesuatu dalam kehidupan yang biasa kepada luar biasa memang bukan senang. Minat untuk berbisnes dengan mencari pilihan terbaik memakan masa sebelum membuat keputusan menyertai PREMIUM BEAUTIFUL.

Dengan bimbingan rakan baik Zahirine, saya memilih untuk menyertai group Adibah Karimah under Awesomazing Team dan mentor GLAM kami Hanis Haizi.

Kagum dengan kejayaan demi kejayaan yang mereka perolehi saya nekad, yakin dan berdoa agar diberi semangat yang sama supaya suatu hari nanti saya menjadi seperti mereka. Kalau mahu berjaya mesti kena buat apa yang orang berjaya telah buat kan? Usaha tanpa henti...Ya!

Niat asal ingin menambah pendapatan juga menjadi ibu sepenuh masa saya letakkan sasaran itu sebagai pemangkin utama. Mulakan semuanya dengan menjadikan pemakai PB yg tegar, kini saya sudah boleh menjual produk yang saya sendiri kagumi.

Abad ini produk kesihatan dan kecantikan memang sangat dicari-cari pengguna. Mudahnya bila PREMIUM BEAUTIFUL merangkumi 2 kebaikan sekaligus. 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan. Kesihatan tidak boleh dijual beli, pada saya lebih baik cegah sebelum parah. Kecantikan pula datang selepas tubuh badan seseorang itu sihat :)

Kejayaan saya pula kalau boleh dikategorikan sebagai kejayaan  dalam masa sebulan adalah dapat menjual habis stock set PB dalam tangan dalam masa tak sampai sebulan sahaja dan yang paling saya suka adalah perubahan pada diri saya sendiri.

Jeng jeng jeng...hilang 3kg dalam masa sebulan..hehehe :P



Nampak tak perut saya yang macam orang pregnant 3 bulan, jalan-jalan ker ambik gambar ker selalu cover perut ngan beg....huhuhuhu..



dan selepas sebulan,,,,tadaaaaaaaa.......




Saya dah boleh memakai kembali kebaya walaupun berat badan tidak turun mendadak tapi tahap konfiden saya lebih penting..yeeaayyyy

Anda semua mesti ada impian dan mahukan perubahan dalam hidup kan..

Jangan tunggu lama-lama, Mari sertai saya :)


Be In The Right Group


Call / SMS / Whatapps / Email

Raden Ina
019 318 4662




Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home