Saturday 9 March 2013

KENAPA?

Salam semua,

Nak tahu KENAPA saya ter'jatuh' cinta nak sertai PREMIUM BEAUTIFUL bisness nih..

Meh sini saya cerita..

First, sebab BONUS setiap bulan? sebut sekali lagi...setiap bulan wokey...kalau kita bekerja makan gaji bonus yang kita dapat dalam setahun hanya sekali. Kalau ada keuntungan adalah dua kali. Tapi kita terpaksa menunggu hingga hujung tahun atau pun sehingga bos kita buat annoucement..letih nak tunggu kan? So, dengan bisnes nih, lagi banyak kita buat lagi berlipat kali ganda BONUS kita dapat.
Jangan tak percaya, BONUS pertama sahaja masyukkkk ialah sebanyak RM3000..kalau anda nak tak? Sila angguk sekarang...hehehe




Copy dari statement saving account saya, nampak sangat saya cuma ada RM 31.55 jek masa tuh..malu gitewww..


HAI-O Marketing yang memiliki produk dijamin dan diyakini iaitu "PREMIUM BEAUTIFUL".



Second, 3 kali FREE TRIP in a year..FREE TRIP tau, OVERSEA lagi, layanan 5 STAR lagi. Ini memang idamanku..hehehe..saya memang suka berholiday lagi-lagi kalau FREE kan..

Untuk 2013, Hai-O Marketing menawarkan pakej seberang laut pertama iaitu ke SHANGHAI. Jadi saya cuba sehabis baik dapat
menyertainya...anda nak ikut? Jom sini saya ajar macam mana.


Untuk lagi info buat membakar jiwa, sekarang leader & mentor saya berada di London & Paris.
Diaorang sedang menikmati percutian FREE yang diaorang sendiri usahakan. Selama lebih kurang 10 hari mereka berada disana. Mesti seronokkan? Walaupun saya belum merasainya lagi..tapi semangat dan aura mereka membuat saya tak berhenti untuk berusaha menjadi seperti mereka..satu hari nanti saya akan berada bergambar bersama mereka..

Jom tengok betapa gembiranya mereka. Gambar saya ambil dari Facebook & Instragram mentor saya yang cun..Adibah Karimah .
Gambar lain-lain akan saya update selepas mereka pulang nanti.




Leader saya yang paling kanan sekali yang tudung pink Zahirine...tengok muka diaorang seronok giler kan lagi-lagi bawak suami masing-masing..ehem ehem



Yang nih of course ler, my mentor Adibah Karimah and GLAM founder Hanis Haizi yang cun melecun..Tengok diaorang, stylo kan? Saya teringat kata-kata Adibah bila pertama kali saya jumpa dia "udah-udah la tuh Raden, jangan dok pikir-pikir dah, meh kita buat". Bayangkan pertama kali saya jumpa orang yang telah memegang pendapatan 5 angka sebulan, memandu kereta BMW tapi sangat humble depan kita...dalam hati saya dah berkata-kata...waduh..mana tahan ni ..member sendiri dah meniti kejayaan..tak kan saya nak tengok jek..

Third, tentunya TEAMWORK. Kalau kartun wonderpets pun ada tagline "APA YANG PENTING..BEKERJASAMA"...hah...gitu juga la team kita. Under Awesomazing Team juga direct to Green Leaders Group (GLAM), kita diajar untuk sentiasa merujuk kepada leaders apa jua masalah tanpa merasa ditinggalkan. From zero kita akan melalui learning process, dari situ juga kita harus mencontohi apa yang orang berjaya telah lakukan..kena follow ketat-ketat nih, baru dapat.



Di office Green Leaders Group, pertama kali jejak kesana untuk GLOW session saya dah terasa bahang kejayaan. Apa lagi, teruskan kan kumpul ilmu..



Some of us under Awesomazing Team, dengan azam ..kami BOLEH!



Saya, Adibah Karimah, Zahirine

Team kita menekankan NETWORKING BUSINESS..Facebook, Instagram, Blog perlu di manafaatkan dengan cara yang betul. Macam saya yang dulu seorang yang pasif di FB, sekarang aktif. Dari takde IG, sekarang dah ada follower. Dari asyik kemaruk baca blog orang, sekarang dah ada Blog sendiri. Yang bagus nya bisnes nih, semua orang bermula dari bawah. Ilmu yang diberikan juga PERCUMA hasil dari pengalaman mereka yang dah berjaya. GLOW session yang diadakan setiap minggu di GLAM memang banyak membantu untuk memantapkan ilmu dari segi produk, menaikkan semangat, bertukar pandangan dan idea bagi memajukan diri.




GLOW (Green Leaders Orientation Workshop) by Adibah



Blog learning session by Zahirine

Finally, saya dah ada blog sendiri...yeyyyyy..



Opss ada lagi...

Fourth, dengan bisnes ini anda juga akan memiliki CAR FUND untuk anda mencapai cita-cita memiliki kereta idaman anda. Tabung kereta ini adalah untuk menggalakkan setiap usahawan HAI-O supaya terus berjaya dan berkeyakinan dalam menjalani bisnes.


Adibah Karimah dan husbandnya Dr Hasbi dalam kereta BMW F30 nya...teruja giler kan?

Dan ada banyak lagi kalau nak story mory pasal bisnes nih, adalah lebih baik kita berbual face to face bagi mendapat real picture macam mana kita boleh berjaya seperti mereka..

"JIKA KITA TIDAK MEMULAKAN NYA HARI INI, KITA AKAN BERADA DITEMPAT YANG SAMA SELAMANYA "


Book appointment dengan saya, jangan tunggu lagi...

Call / SMS / Whatapps / Email
Raden Ina
019 - 318 4662





Labels: , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home