Tuesday 23 July 2013

DIAMOND NIGHT Awards 2013

22 June 2013, saya dan rakan kongsi saya Yuzalina telah sama2 menghadiri majlis DIAMOND NIGHT yang dianjurkan oleh pihak syarikat HAI-O. Kami tumpang berbangga dengan kejayaan leader saya Zahirine menerima anugerah Diamond Sales Manager (DSM) pada malam itu iaitu tangga ketiga sebelum menuju dua lagi tangga terakhir untuk mencapai peringkat tertinggi Crown Diamond Manager (CDM).

TAHNIAH untuk beliau.

Jom layan beberapa gambar yang sempat di'snap'



Beberapa jam sebelum, ready to transform. Macam aku pulak nak ambik awards :)


Tadaaaa...cun tak? Kakak yang make up ni namanya Kak Saba.


On the way to Malaysian International Exhibition and Convention Centre (MIECC)
with my biz partner Yuzalina. Tks sebab jadi peneman dan juga pilot :)
 Dua tiga kali pusing jugak la nak carik tempat.



Sebelum masuk dewan, feeling ambik awards :)


Your choice for life


Me and Adibah Karimah


 DSM Zahirine  yang juga orang yang menarik tangan saya masuk dalam biz nih :)




Bersama mentor yang kami anggap Mummy dalam Awesomazing Team -



Dan last sekali of course lah sessi bergambar saya bersama mereka untuk ambik aura kejayaan. Next will be my turn. Can't wait for August...hehehe



With DDM Dr Dr Hasbi - Adibah Karimah's hubby. 3 awards in a row DSM, DDM, Car Fund.


Last but not least, our GLAM group. I have never been wrong to choose this fantastic group.
Our BIG family - Green Leaders Academy Malaysia.


CDM Adibah Karimah with founder of GLAM - CDM Hanis Haizi


Let's be part of US.
Joint me
RADEN INA
019 318 4662

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home